Jak łatwo zwrócić zamówienie?
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu aż 30 dni od otrzymania zamówienia.
Nie musisz podawać żadnego powodu, dla którego chcesz zwrócić towar. Pamiętaj jednak, że możesz zwrócić tylko produkty z naszą metką.
Możesz zwrócić całe zamówienie lub tylko wybrane ubrania.
Przygotuj produkty do zwrotu
Upewnij się, że wszystkie ubrania mają nienaruszoną metkę sklepu Druga Ręka. To ta tekturowa metka na zielonej plombie sznurkowej z naszym logo.
Sprawdź także, czy od daty odbioru przez Ciebie przesyłki minęło nie więcej niż 30 dni. Potwierdzenie odbioru zwykle jest wysyłane mailowo lub SMS-em przez firmę kurierską, która dostarczała Ci zamówienie. Jeśli nie masz pewności – skontaktuj się z nami.
Pobierz, wydrukuj, wypełnij i podpisz oświadczenie odstąpienia od umowy kupna. Wpisz swoje dane oraz nazwy ubrań lub ich kody SKU (znajdziesz je na odwrocie metki).
Przygotuj ubrania do wysyłki. Spakuj je w taki sposób, aby dotarły do nas bez najmniejszych uszkodzeń.
Wyślij zamówienie do nas
Zwróć wygodnie korzystając z powyższej opcji. Dzięki temu dostarczysz przesyłkę do punktu bez konieczności drukowania etykiety. Możesz też nadać paczkę samodzielnie korzystając z poniższych danych.
Dane adresata:
Druga Ręka – Hubert Jezierski
tel. 690 575 062
hejka@drugareka.pl
Wyślij na adres:
ul. Jeżyka 13A/4
62-100 Wągrowiec
Lub do paczkomatu:
WAG05M
ul. Jeżyka 50
62-100 Wągrowiec
Przed Budynkiem Spółdzielni Mieszkaniowej w Wągrowcu.
Poinformuj nas o zwrocie
Jeśli jeszcze tego nie uczyniłaś/eś, skontaktuj się z nami i daj nam znać, że zwracasz zamówienie (lub jego część). Podaj informację, ile wyniósł Cię koszt wysyłki.
Zwrot kosztów
Gdy przesyłka do nas dotrze, poinformujemy Cię o tym mailowo. Otrzymasz w nim także kwotowy kod rabatowy w wysokości poniesionego przez Ciebie kosztu wysyłki.
Po otrzymaniu przez nas twojej przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni otrzymasz zwrot pieniędzy (choć zwykle zajmuje to mniej niż 24 godziny).